luni, 26 ianuarie 2009

Reteta succesului OTV


In ultimul timp "postul din garsoniera" impreuna cu "motorul" si "inima" acestui post TV au fost din ce in ce mai mentionati de "batranii" din mass media pentru succescu de rating obtinut. Socul a fost in momentul in care :" Ciumac l-a batut pe Obama". A fost un soc, un soc ale carui vibratii inca se mai fac auzite. Am stat si m-am gandit, si am analizat din punct de vedere socio-psihologic ceea ce ii determina pe romanii sa ii bage lui Diaconescu foarte multi bani in buzunar prin vizionarea postului OTV.
Sunt de parere ca Dan Diaconescu poate fi considerat inventatorul unui nou gen de program tv. Un hibrid. Reality-telenovela.
O telenovela cu oameni reali( nu cu actori- cum se intampla in filme) care joaca o serie de secvente de viata in direct, iar telespectatorul este parte a acestei vieti. Traieste si se implica in viata personajului, prin interventii in direct si prin posibilitatea de a schimba cursul povestii. Este un nou gen, este ceva inovativ, poate fara sa isi dea seama, Dan Diaconescu a facut asta. Nu spun ca imi place. POvestile sunt de mahala. Acesta este publicul tinta, de mahala. Sau publicul caruia ii place sa se regaseasca in "viata de mahala" Acesta este secretul succesului avut de Dan Diaconescu.
Ce parere ai despre posibila explicatie a mea a acestui succes de audienta?

0 comentarii:

Reclame