Fresh....cuvant ce il asociez cu o portocala proaspat stoarsa, cu prospetimea fructelor parguite ce le culeg din copac. In opozitie sunt sucurile cu o puternica culoare ce iti penetreaza ochiul cu imaginea de chimicale si fructele fara gust vandute de bisnitari la coltul strazii. Intr-un fel sau altul publicitatea vinde produsul nu numai prin imagine cu si prin substanta. Publicitatea inseamna brand, denumire, dar inseamna si modul in care iti prezinti acel brand opiniei publice.
Degeaba ii spui tu Frutti Fresh sucului tau plin de E-uri , dar genial de bun atunci cand e cald si te topesti, daca reclama arata prafuita la fel ca brandul CICO. Am vazut aceasta lipsa de strategie la cei de la Frutti Fresh prin mega panoul animat de la Uniri ce ma duce cu gandul la inceputurile publicitatii in Romania si ma agaseaza vizual in acelasi timp. Ma intreb cum cei de la European Drinks au bani sa plateasca chiria lunara pentru acel panou dar nu au bani sa puna acolo un panou care sa vanda, nu care sa ingroape brandul.
Pana nu demult si PEPSI avea un panou publicitar care nu ii facea deloc cinste renumitei marci...numai ca la ei a fost cineva care s-a plimbat prin oras noaptea si a mai avut si curajul sa ridice aceasta problema.
Poate cine stie daca cei de la European Drinks nu se plimba prin Bucuresti noaptea ..poate citesc internetul :D
marți, 17 august 2010
Este Fresh....dar nu e fresh
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu