miercuri, 22 decembrie 2010

...cadoul de suflet


De fiecare data cand sunt intrebat ce inseamna pentru mine Craciunul imi vine in minte imaginea cu un pusti pletos, cu ochi albastri ce astepta nerabdator sa vina mosul. Ma straduiam sa nu adorm, imi doream sa nu adorm....dar intr-un final adormeam( pentru ca acel pusti cu plete...eram eu :D )
Primeam in fiecare an cam aceleasi lucruri: haine, duclciuri si ....desigur jucarii. De acestea ma bucuram cel mai mult, eram in culmea fericirii. Bucuria mea ii "hranea" pe cei din jur cu "viata", ma bucuram cel mai frumos dintre toti copiii din lumea: tipam, ii imbratisam.....eram cel mai fericit.
Din acest motiv va recomand sa nu uitati din putinul vostru sa le oferiti copiilor si o jucarie....se vor bucura asa cum nu o fac pentru alceva. Eu am oferit anul acesta jucarii pentru copii ce sunt in spital....sper ca au ajuns:D
Mi-as dori sa fiu intr-un an "Mos craciun" si sa pot cumpara multe jucarii ca sa le pot oferii acestor copii.
Daca nu aveti idee de unde sa cumparati, va recomand un site:www.tarajucariilor.ro , au o gama imeeeeeensa de produse si pot face livrari online care ajung intr-un timp record la dvs. Tinand cont ca in perioada asta suntem ocupati poate fi o solutie foarte eficienta:)

0 comentarii:

Reclame