miercuri, 15 decembrie 2010

Cand e ziua ta faci planuri.....iar anul urmator tragi linie

Ieri, 15 decembrie Radio IF ar fi implinit 3 ani. Am vorbit cu oameni care au tinut la acest proiect si am rememorat impreuna evenimente. Proiectele vin si trec in raport de conjunctura, totusi aceste proiecte lasa "urme" asupra noastra, ne influenteaza,invatam, evoluam si ......ne schimba destinele. La fel a fost si cu Radio IF si IF TV; ne-au schimbat ireversibil.
Trebuie sa stiti ca toate aceste lucruri de vis nu ar fi fost posibile fara visul omului care si-a imaginat pentru prima data un post de radio si tv in Ilfov, Mihai Barbu
E adevarat ca am fost suparati atunci cand s-a inchis, totusi aceste proiecte ne-au deschis, noua celor ce am fost in echipa, oportunitati si sansa incredibila de a ne cunoaste, iar pentru acest lucru trebuie sa ii multumim.
Pentru acest lucru am sa postez un filmulet cu proiectele desfasurate de Mihai Barbu de-a lungul timpului, dar si un filmulet de la Radio if. Numai de bine :)

0 comentarii:

Reclame